Operatiivkaartide koostamine
Hoone operatiivkaardi koostamise ja kasutamise eesmärgiks on hoone tundmine ja esmase teabe saamine päästetöö läbiviimiseks.
Operatiivkaart koostatakse: 1) enesekontrolli tuleohutusaruande esitamise kohustusega ettevõttes; 2) kümne- ja enamakorruselise hoone kohta; 3) kultuuriväärtusliku hoone kohta; 4) hoone kohta, milles hoitakse mälestisi.
Operatiivkaart sisaldab järgmist teavet: 1) ehitise kasutusviis; 2) ehitises paiknevate ruumide kasutusotstarve ja nende asukoha korrus; 3) korruste arv; 4) ehitise kõrgus; 5) tuleohutuse klass; 6) automaatse tulekahjusignalisatsiooni keskseadme asukoht; 7) suitsutõrje käivitustase; 8) tuletõrjeveevärgi klass; 9) tuletõrjeveevärgi välistoite olemasolu ja asukoht; 10) kuivtõusutoru olemasolu ja asukoht; 11) sprinklersüsteemi ning selle välistoite olemasolu ja asukoht; 12) tuletõrjelifti olemasolu ja asukoht; 13) lähima tuletõrje veevõtukoha kaugus ja asukoht; 14) evakueeritavate kogunemispunkti asukoht; 15) lisaohtude kohta, nagu ohtlike ainete kogused ja ohuala suurus; 16) kontaktisiku andmed, nagu nimi ja telefoninumber; 17) kaitsmist vajavate väärtuslike esemete või seadmete olemasolu kohta. 18) muu asjakohane teave.
Koostame operatiivkaardid vastavalt Siseministri määrus nr 17 (30.03.2017) ja Majandus- ja taristuministri määrus nr 117 (04.09.2015) nõuetele.
Küsige lisainfot või hinnapakkumist.
Külli Kaunissaar 55683940, e-mail: firestconsult@gmail.com